8 Ekim 2011 Cumartesi

PHOTOGRAPHYSU NERDEN ÇIKTI

photographysu nerden çıktı oldum olası görsel sanatlara ilgim vardır çok severım resım yapmayı çizimlerle uğraşmayı tasarlamayı ve fotoğraf çekmeyi.şu an için acemi bir fotoğrafçıyım diyebilirim gönül rahatlığıyla ama öğrenmek için çabalıyım şimdi burada amatörce çektiğim resimlerimi paylaşmak istiyorum inşallah ilerde daha güzel paylaşımlarda bulunabılırım insan hayalının peşinden yürümeli değil mi belkı ilerde bir fotograf studyosu belki bir cafe restorant açma fırsatı bulabılırım şimdilik burada paylaşımlarda bulunacağım
sevgiyle...

4 yorum:

  1. İnşaallah dilediklerimiz güzel olduktan sonra Rabbim yardım eder hiç merak etmeyin..
    Ben de elimde kameramla heryerde foto-video çekiyorum neye nasib olur bilinmez yeter ki hayırlara vesile olsun..
    Allah yar ve yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir başlangıç olmuş,daha nice paylaşımlar olsun o zaman. :))

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapmışsın, bence fotoğraf çekmek kadar insana kendini iyi hissettiren bir şey yok. Bunu ancak çeken bilir. Zor ama zevkli bir yolda ilerliyorsun, bende aynı yoldayım :))

    Başarılı paylaşımlarını görmek üzere

    Sevgilerimle
    Uğur Can

    YanıtlaSil