9 Şubat 2012 Perşembe

KURU DOMATES YEMEĞİ



6 yorum:

  1. Ne zamandır bende kuru domatesle ilgili yemeklere bakıyordum bu iyi oldu benim için. sanırım bulgurla yapmışşsınız, ellerinize sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. CANIM BEN GELDİM NASILSIN
    ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK
    MUHABBETLE KAL
    :)))

    YanıtlaSil
  3. bu kuruların herşeyi güzel oluyor valla patlıcanı biberi ve domatesi ellerine sağlık canım harika gözüküyor :))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. zeymurencim ben geldim
    nasıl gidiyor hayatın
    muhabbetle kal seni seviyorum
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    gülücükler sana canım.

    YanıtlaSil
  5. kuru domates çok güzel bir şey ya çok hoş bir aroması var bulgurla zaten hiç düşünemiyorum :))

    YanıtlaSil
  6. ellerinize saglik cok guzel olmus istah kabartici

    YanıtlaSil